Рус Укр
ГоловнаБлогиВідкрите звернення до експертного співтовариства
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

 

 

Відкрите звернення до експертного співтовариства

2871
15 грудня я несподівано дізнався, що мене, як "злісного прогульника", збираються виключити зі складу Експертної ради, створеної для розгляду проекту Плану заходів з реалізації Енергетичної стратегії.

15 грудня я несподівано дізнався, що мене, як "злісного прогульника", збираються виключити зі складу Експертної ради, створеної для розгляду проекту Плану заходів з реалізації Енергетичної стратегії.

У зв'язку з цим повідомляю:
 
1. Мені невідомий наказ Міністра про створення Експертної ради і включення мене до її складу.
 
2. Мої контактні дані відсутні в "Інформації щодо присутності членів Експертної ради на засіданнях".
 
3. Мене ДИВУЄ наведена вище загроза, оскільки я:
а) НЕ ЛОБІЮЮ чиїсь інтереси, оскільки, на відміну від деяких учасників ради, ніколи не залежав від фінансово-промислових груп, учасників енергетичних ринків, галузевих асоціацій, політичних сил чи 
іноземних спонсорів;
б) на відміну від більшості учасників ради, є фахівцем у стратегічному плануванні;
в) не збираюся отримати будь-який зиск від участі в раді й не розглядаю участь у ній як додатковий піар, якого не потребую.
 
4. Мене ДИВУЄ, що серед 20 членів Експертної ради, які розробляють план дій ДЛЯ УКРАЇНИ (якщо в "Інформації щодо присутності...", з якою мене було неофіційно ознайомлено, наведений увесь її склад):
а) вісім (!) є представниками ІНОЗЕМНИХ установ;
б) НЕМАЄ ЖОДНОГО представника центральних органів виконавчої влади, інших державних інституцій і суб’єктів господарювання, що планується зробити відповідальними за реалізацію окремих напрямів 
Енергетичної стратегії;
в) відсутня більшість експертів, які брали участь у підготовці проекту самої Енергетичної стратегії.
 
5. Мене дивує, що, попри попередні домовленості, досягнуті під час остаточного опрацювання проекту Енергетичної стратегії:
а) проект Плану заходів з реалізації Енергетичної стратегії розроблявся кулуарно і без попереднього оцінювання наявних для реалізації Енергетичної стратегії ресурсів;
б) перше засідання Експертної ради відбулося лише 4 грудня, тоді як Енергетичну стратегію ухвалено Урядом 18 серпня, а термін виконання пункту 2 розпорядження Кабінету Міністрів від 18 серпня 2017 року 
№ 605-р щодо підготовки Плану заходів спливає 19 грудня;
в) План заходів формується шляхом узагальнення під час багатогодинних нарад "бажалок" переважно аргажованих експертів, гарантуючи невиконання поставлених у документі завдань.
 
6. Аналіз проекту Плану заходів свідчить про суттєву відмінність визначених у ньому завдань від установлених Енергетичною стратегією. Низка поставлених стратегією заходів ігнорується, натомість інші – 
довільно додані (наприклад, пункти 61, 118).
 
7. Аналізований Проект є поєднанням окремих завдань, поставлених Урядом на 2017-2018 рр. в ухвалених документах, а не їхнім коригуванням згідно з визначеними Енергетичною стратегією цілями. 
Підтвердженням цього є наявність у Проекті заходів, терміни виконання яких уже спливли (пункти 6, 16, 20, 95, 97, 99, 101, 102), і посилання на документи, що втратили актуальність (наприклад, пункти 24, 
94, 96). Попри це, поза увагою авторів Проекту залишився, зокрема, План заходів з виконання Угоди про асоціацію України з ЄС, ухвалений Урядом 25 жовтня (розділ 3).
 
8. Низка сформульованих у Проекті завдань поставлені не перед органами влади, а суб’єктами господарювання (розділи 1.1, 1.2.1, 9, пункти 112, 114), що за відсутності в них необхідних ресурсів не гарантує 
досягнення результату, а також органами влади, непідзвітними Кабінету Міністрів (розділи 1.1, 12). Інші завдання мають бути реалізовані й без згадування в Проекті (пункти 13, 73, 74, 80, 93, 159).
 
9. Окремі заходи Проекту, що мають завершуватися конкретним результатом:
а) сформульовані авторами як процеси («постійне вдосконалення», «реалізація політики», «активізація роботи») із розмитими термінами виконання (пункти 11, 54-56, 86, 117, 140-143, 165);
б) замість вирішення проблеми, передбачають проведення досліджень (пункт 150) чи конференцій (пункти 128, 140);
в) передбачають розроблення проектів документів (пункти 1, 5, 7, 12, 15, 16, 19, 24, 25, 27, 29-32, 61-63, 67, 68, 77-80, 88, 92, 95, 96, 100, 105, 116, 161-164), хоча такі завдання знімають із контролю відразу 
після подачі таких документів, навіть якщо згодом виявляється, що вони потребують доопрацювання.
 
З огляду на викладене вище, вважаю організацію роботи над підготовкою Плану заходів незадовільною, а проект документа таким, що нищить ідеї Енергетичної стратегії.
 
Попри це, готовий і надалі надавати експертну підтримку діяльності Міністерства та його працівників.
Геннадий Рябцев
 
Коментарі (0)
Блоги