Рус Укр
ГоловнаБлогиПомогите «достучаться» до КП ГИВЦ!!!
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

 

 

Помогите «достучаться» до КП ГИВЦ!!!

3960
КП ГИВЦ КГГА «порадовал» меня новыми квитанциями за январь 2017г. Их технические (или умышленные ?) ошибки, мягко говоря, уже укачали !!!
КП ГИВЦ КГГА  «порадовал» меня новыми квитанциями за январь 2017 г. Их технические  (или умышленные ?) ошибки, мягко говоря, уже укачали !!!
 
В платёжке за холодную воду и водоотвод из четырёх моих счётчиков в квитанции указано только два и притом: один - с неизвестными показаниями; второй - с неизвестным мне номером счётчика!!!
 
С этой проблемой я лично, в декабре 2016г., обращалась в «Киевводоканал», а в январе 2017г еще и написала письмо о некорректном отображении счётчиков.
 
Из-за возникшей путаницы, в личном кабинете на сайте «Киевводоканала» невозможно внести показания счетчиков. Пришлось звонить и передовать показания и номера счётчиков по телефону. Но телефонный звонок тоже мало мне помог. Показания приняли, но в квитанцию не внесли.
 
В результате получила квитанцию на оплату 2 кубов холодной воды вместо 4-ёх использованных и озвученных кубов в телефонном режиме. 
 
Дозвонилась еще раз в «Киевводоканал» - там вздохнули, рассказали про технические сбои на ГИОЦе и посоветовали писать только сумму, а показания у себя где-то записывать и следить чтобы долг не рос.  
 
А в квитанции за газ в графу "предыдущие" вписали переданные в личном кабинете показания последние (текущие) и ещё какой-то несуществующий долг приклеили;  указали "нараховану" суму неизвестно за что (количество кубов, за которые начислена плата, отсутствуют). А вот на сайт Portmone пришла квитанция за газ с теми показаниями, которые я указывала на сайте правильно!
 
 
Больше вопросов, чем ответов. 
 
Может хоть кто-то из ГИВЦ обращает внимание на то, что люди звонят, пишут, сообщают об ошибках? Выводы делать они собираются? Или умышленно хотят уменьшить число тех, кто пока ещё платит по счетам? 
Антонина Волина
 
Коментарі (3)
Коля Пухов
15 Березня 2017 p. 22:31
"Київводоканал" присилає свої платіжки 20-го числа, а сплатити треба до 20-го числа. Як таке може бути? Думаю, це робиться навмисно, щоб сплачені після 20-го числа гроші не були зараховані . Особисто я неодноразово стикався з випадками, коли сплачена після 20-го числа (але до 25-го) сума у наступній платіжі зазначалась як "борг" -- таким способом "Київводоканал" створює псевдоборжників. Тобто, додатково дратує населення, яке і так вже роздратоване.
Коля Пухов
19 Березня 2017 p. 22:41
Від п"ятиповерхівки виходять на вулицю 2-3 загальнодоступні точки розбору холодної води. Влітку вода з них ллється майже безперервно: кожен бажаючий може відкрити кран, під"єднати шланг і полити тротуари та газони. Самі двірники багато холодної води виливають для поливу дерев , кущів, газонів та тротуарів. -----------------------------------------------------------------------------------------------------А потім за цю вилиту на вулицю воду платять споживачі, квартири яких не обладнані лічильниками води.
Коля Пухов
19 Березня 2017 p. 22:42
У Києві таких пятиповерхівок безліч, так як і у них квартир без лічильників води. І плата за холодну воду їм нараховується не по нормативам, а по так званому "фактичному" споживанню, яке набагато більше нормативного. Тобто, такі квартири оплачують усі поливання дерев та миття тротуарів через вуличні крани, що виходять з будинку.
Блоги