Рус Укр
ГоловнаБлогиПідвищення вартості проїзду в метро. Сувора необхідність або покриття безгосподарності.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 







 

Підвищення вартості проїзду в метро. Сувора необхідність або покриття безгосподарності.

2371
Підвищення вартості проїзду в метро. Сувора необхідність або покриття безгосподарності.

 

метро

У Харкові вирішили підвищити вартість проїзду в комунальному транспорті. Мер заявив, що справедлива ціна для метро три гривні, а для трамвая тролейбуса дві.У метро з'явилося оголошення. Новина активно обговорюють, думки різні від, без емоційного «так не багато, на маршрутці теж три» до «За .... Су ...... скільки можна підіймати, якби зарплату такими темпами піднімали ». Антимонопольний комітет заявив що він поки проти і в очі не бачив документів обґрунтовують підвищення цін, хоча кожен монополіст повинен узгоджувати з антимонопольним комітетом підвищення цін. І я вирішив розібратися хоча б для себе Почну з початку оголошення, підвищилося вартість енергоносіїв, та зразок бензин дорожчав і помітно, але метро як би не користується даним видом палива, а виключно на електроенергії, перше, що згадалося, та ціна піднімалася, але тільки для населення. Вирішив подивитися статистику НКРЗ, та ціна зросла з 2011 на цілих 6 копійок, думаю метрополітен збільшенням інтервалу руху у вечірній час більше ніж на 20 хв метро компенсувати свої витрати крім того на багатьох станціях замінили лампочки на світлодіоди у яких споживання в 10 разів менше. Правда на одній знову вкрутили люмінесцентні лампи, не зрозумію чому, може оренда закінчилася, а то метрополітен полюбив останнім часом брати устаткування в оренду за ціною перевищує покупку, у мало відомих приватних підприємців. Наприклад, як автомати з видачі жетонів брали в оренду, коли в цілях економії звільнили всіх касирок, які продавали жетони. АбоВзагалі з класики вирішив в метрополітені вести паперові проїзні замість жетонів, мовляв так економніше, на переоснащення з жетонів на паперові квитки витратили 17,60 милий. Грн. Потім за два роки заплатили за використання програмного забезпечення 26,40 милий. грн. Разом перехід на папір коштував 44 мил. грн. А це те, що потрібно на ремонт і обслуговування рухомого складу, яких не вистачає, де економія не зрозуміло.Далі зросла вартість запав частин, матеріалів ну можливо, що то зросла, а що то і немає, особливо і порівнювати не хочеться, пригадуються лавки, ну ті дерев'яні які купили за ціною автомобіля, або кабель який купив метрополітен дорожче ринкової і тд. і тп.Далі зарплата підвищувалася дев'ять разів, звучить, звучить, а це на скільки, дивлюся статистику, з 01.12.2010 по 31.12.2012 мінімальна зарплата підвищилася з 922,00 грн. До 1134,00 грн. Тобто на 212 гривень за 9 разів., Звідки виникла у метрополітену проблема що мінімальну зарплату підвищували аж 9 разів за весь час аж на 212 гривень, З урахуванням що метрополітен, за останні час скоротив чисельність працівників підприємства на 50%, грубо кажучи фонд заробітної плати виріс в двоє, не зрозуміло.Далі в оголошенні про турботу культурі та інше. Розбирався, розбирався, але так і не зрозумів, як вони виводити 3 гривні. І  для мене залишилося загадкою, як раніше прибуткове підприємство раптом стає збитковим при незначних змінах зовнішніх факторів ну, буду далі розбиратися, може, знайду обґрунтування, від харківського метрополітену яке проллє світло на дану ситуацію.
 
Vladimir Soldatov
 
Коментарі (0)
Блоги