Рус Укр
ГоловнаБлогиВ.Хабібуллін: Про захист прав споживача у житлово – комунальних послугах
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

 

 

В.Хабібуллін: Про захист прав споживача у житлово – комунальних послугах

8762
ПРОЕКТ СКАРГИ: … призупинення надання послуг, відключення гарячого чи холодного водопостачання, інші порушення прав споживачів є неправомірними, протиправними, незаконними, - Вадим Хабібуллін

Україна, Київ, 00.00.2013

 
Кому: Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів
03680, Київ-150, вул. Горького, 174 (www.dsiu.gov.ua)
 
Кому: Інспекція з питань захисту прав споживачів у м. Києві
04070 м. Київ, вул. Терьохіна, 8-А
 
(Додаток: Лист – відповідь Державного органу з питань захисту прав споживача … про визнання порушень прав споживача та притягнення винних осіб до відповідальності, тощо…)
  
 
ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧА
ПРОВЕДЕННЯ ПОЗАПЛАНОВОЇ ПЕРЕВІРКИ
 
- звернення (скарга) про ПОРУШЕННЯ та проведення позапланової ПЕРЕВІРКИ діяльності суб'єкта господарювання Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000) з метою контролю стану дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів та підтвердження виявлення ПОРУШЕНЬ: (1) умов Договору …; (2) ст. ст. 525, 526, 623, 651 Цивільного кодексу України; (3) Закону України «Про житлово – комунальні послуги»; (4) Закону України «Про захист прав споживачів»; (5) Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. N630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», інших ПОРУШЕНЬ та зобов'язання належним чином виконувати й усунути ПОРУШЕННЯ…
 
СПОЖИВАЧ: 00000000000000
(надалі за текстом – Споживач)
 
ПОРУШНИК: Фірма «....» (ТОВ, код ЄДРПОУ 00000000
(надалі за текстом – Порушник)
  
Копія (до відома): Генеральна прокуратура України, Прокуратура м. Києва
- щодо здійснення заходів запобігання і протидії корупції та усунення, при розгляді цього звернення (скарги), можливих ознак корупційних правопорушень - умисних діянь, що містить ознаки корупції (впливу сторонніх (третіх) осіб на посадових осіб щодо розгляду цього звернення (скарги), використання наданих службових повноважень та пов'язаних із цим можливостей з метою одержання неправомірної вигоди, тощо та подається згідно Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»…
 
 
Високошановний державний орган
з питань захисту прав споживачів!
 
Це звернення (скарга) подається щодо порушень суб'єктом господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 00000) вимог законодавства про захист прав споживача, у відповідності до статті 26 Закону України «Про захист прав споживачів» (надалі за текстом – Закон) та Наказу Мінекономрозвитку України від 07.03.2012 №310, зареєстрованого у Мін'юсті України від 11.05.2012 № 743/21056 «Про затвердження Порядку проведення перевірок у суб'єктів господарювання сфери торгівлі і послуг, у тому числі ресторанного господарства, якості продукції, додержання обов'язкових вимог щодо безпеки продукції, а також додержання правил торгівлі та надання послуг» (надалі за текстом - Порядок).
 
Згідно абз. 2 п. 1.4. Порядку - ОРГАНИ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ здійснюють державний контроль стану дотримання суб'єктами господарювання вимог законодавства про захист прав споживачів шляхом проведення планових та позапланових перевірок
 
По суті.
 ...
 
00.00.2013 стало відомо про незаконне, неправомірне і протиправне ПРИЗУПИНЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ТА ВІДКЛЮЧЕННЯ ПОРУШНИКОМ ГАРЯЧОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ, що є порушенням: (1) умов Договору …; (2) ст. ст. 525, 526, 623, 651 Цивільного кодексу України; (3) Закону України «Про житлово – комунальні послуги»; (4) Закону України «Про захист прав споживачів»; (5) Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. N630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення».
 
00.00.2013 Порушнику про це направлено офіційну телеграму з проханням негайно з'явитися для складання АКТУ відключення гарячого водопостачання, неналежного надання, ненадання послуг. Представник Порушника не з’явився. Згідно ст. 18 Закону України «Про житлово – комунальні послуги» - у разі НЕПРИБУТТЯ представника виконавця … або необґрунтованої ВІДМОВИ від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
 
Таким чином, жодних прав ПРИЗУПИНЯТИ НАДАННЯ ПОСЛУГ та/або ВІДКЛЮЧАТИ ГАРЯЧЕ ВОДОПОСТАЧАННЯ договором та чинним законодавством не передбачено і такого права Порушнику жодний закон не надає та вказані дії Порушника є неправомірними та незаконними з наступних підстав.
  
Щодо порушення Договору…
 
Згідно Договору передбачено, ...
 
 
Порушник у порядку, передбаченому Договором …, ст. ст. 525, 526, 623, 651 Цивільного кодексу України, Закону України «Про житлово – комунальні послуги», Закону України «Про захист прав споживачів», Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. N630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» ані колись, ані вчора, ані сьогодні, ані в майбутньому НЕМАЄ ПРАВА примусово, без державних судових органів (рішень, які набрали законної сили), без органів Державної виконавчої служби – немає права самостійно ПРИЗУПИНЯТИ НАДАННЯ ПОСЛУГ, в тому числі ВІДКЛЮЧАТИ ГАРЯЧЕ ВОДОПОСТАЧАННЯ.
 
Щодо порушень Цивільного кодексу…
 
Згідно частини 1 статті 623 Цивільного кодексу України Договір є обов'язковим для виконання сторонами.
 
У відповідності до частини 2 статті 623 Цивільного кодексу України, зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
 
Згідно ст.526 ЦК України зобов'язання повинні виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
 
Відповідно до ст.525 ЦК України одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його вимог не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
 
Згідно ст. 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
 
Таким чином, жодних прав ПРИЗУПИНЯТИ НАДАННЯ ПОСЛУГ та/або відключати гаряче водопостачання чинним Цивільним кодексом України НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО і такого права Порушнику жодний закон не надає.
 
Щодо порушень Закону «Про житлово – комунальні послуги»…
 
Згідно п.1 ст. 19 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (надалі, в цьому розділі – Закон) - відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.
 
Згідно п.2 ст. 21 Закону Виконавець зобов'язаний забезпечувати своєчасність та відповідну якість житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору.
 
Згідно ст. 32 Закону плата за житлово-комунальні послуги нараховується щомісячно відповідно до умов договору.
 
Таким чином, жодних прав ПРИЗУПИНЯТИ НАДАННЯ ПОСЛУГ та/або відключати гаряче водопостачання чинним Законом України «Про житлово-комунальні послуги» НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО і такого права Порушнику жодний закон не надає.
 
Щодо порушень Закону «Про захист прав споживачів»…
 
Згідно ст. 18 Закону України «Про захист прав споживачів» - Порушник НЕ ПОВИНЕН включати у договори із споживачем умови, які Є НЕСПРАВЕДЛИВИМИ. Умови договору є несправедливими, якщо всупереч принципу добросовісності його наслідком є істотний дисбаланс договірних прав та обов'язків на шкоду споживача. Несправедливими є, зокрема, умови договору про надання Порушнику права розірвати договір із споживачем на власний розсуд, якщо споживачеві таке право не надається.
 
Нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами ТЛУМАЧАТЬСЯ НА КОРИСТЬ СПОЖИВАЧА. Якщо в результаті застосування умов договору, що обмежують права споживача, споживачеві завдано збитків, вони ПОВИННІ ВІДШКОДОВУВАТИСЯ винною особою (Порушником) у повному обсязі. Споживач має право на відшкодування збитків, завданих йому Порушником, у зв'язку з використанням останнім переваг свого становища.
 
Згідно ст. 21 Закону (Порушення прав споживачів) - крім інших випадків порушень прав споживачів, які можуть бути встановлені та доведені виходячи з відповідних положень законодавства у сфері захисту прав споживачів, … права споживача вважаються в будь-якому разі ПОРУШЕНИМИ, якщо: 3) при наданні послуги, від якої споживач не може відмовитись, а одержати може лише в одного виконавця, виконавець нав'язує такі умови одержання послуги, які ставлять споживача у нерівне становище порівняно з іншими споживачами та/або виконавцями, не надають споживачеві однакових гарантій відшкодування шкоди, завданої невиконанням (неналежним виконанням) сторонами умов договору; 4) порушується принцип рівності сторін договору, учасником якого є споживач; 8) документи, які підтверджують виконання договору, учасником якого є споживач, своєчасно не передано (надано) споживачу.
 
Згідно ст. 23 Закону (Відповідальність за порушення законодавства про захист прав споживачів) - у разі порушення законодавства про захист прав споживачів суб'єкти господарювання … несуть відповідальність.
 
Таким чином, жодних прав ПРИЗУПИНЯТИ НАДАННЯ ПОСЛУГ та/або відключати гаряче водопостачання чинним Законом України «Про захист прав споживачів» НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО і такого права Порушнику жодний закон не надає.
  
Щодо порушень «Правил надання послуг по централізованому опаленню, постачання холодної та гарячої води»…
 
Згідно п.3 Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. N630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» (надалі за текстом – Правил) - ПОСЛУГИ НАДАЮТЬСЯ СПОЖИВАЧАМ БЕЗПЕРЕБІЙНО.
 
Згідно п.20 Правил - Плата за надані послуги вноситься споживачем відповідно до умов договору.
 
Згідно п.24 Правил – ТІЛЬКИ СПОЖИВАЧІ МОЖУТЬ ВІДМОВИТИСЯ ВІД ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ з централізованого опалення та постачання гарячої води. ПРАВА ПОРУШНИКА ВІДМОВИТИСЯ ЧИ ВІДКЛЮЧАТИ ПОСТАЧАННЯ ГАРЯЧОЇ ВОДИ ПРАВИЛА НЕ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ.
 
Згідно п.25 Правил – САМОВІЛЬНЕ ВІДКЛЮЧЕННЯ від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.
 
Згідно п.31,32 Правил (Права та обов'язки виконавця) – (19) Виконавець ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ СПЛАЧУВАТИ СПОЖИВАЧУ НЕУСТОЙКУ (штраф, пеню) у разі ненадання послуг або надання послуг неналежної якості…
 
Згідно п.37 Правил – складається акт-претензія про НЕНАЛЕЖНЕ надання або НЕНАДАННЯ послуг (далі акт-претензія), який підписується споживачем та представником виконавця. п.37 - у разі неприбуття представника виконавця для проведення перевірки або необґрунтованої відмови від підписання акта - претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
 
Таким чином, ЖОДНИХ ПРАВ ПРИЗУПИНЯТИ НАДАННЯ ПОСЛУГ та/або відключати гаряче водопостачання чинною Постановою КМУ від 21 липня 2005 р. N630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО і такого права Порушнику жодний закон не надає.
 
Отже Порушник згідно викладеного вище ПОРУШИВ ПРАВА ТА ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ СПОЖИВАЧА, що спричинило його звернення за захистом своїх законних прав та інтересів.
 
Враховуючи викладене вище,
 
- на підставі Конституції України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про захист прав споживачів», Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. N630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", статті 26 Закону України «Про захист прав споживачів» та Наказу Мінекономрозвитку України від 07.03.2012 №310, зареєстрованого у Мін'юсті України від 11.05.2012 № 743/21056 «Про затвердження Порядку проведення перевірок у суб'єктів господарювання сфери торгівлі і послуг, у тому числі ресторанного господарства, якості продукції, додержання обов'язкових вимог щодо безпеки продукції, а також додержання правил торгівлі та надання послуг»,
 
- з урахуванням того, що відповідно до Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк (стаття 40); кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб (частина друга статті 55). Питання практичної реалізації цих прав регулюються чинним законодавством України, яке забезпечує можливість відстоювати свої права і законні інтереси та поновлювати їх у разі порушення шляхом викладення в письмовій або усній формі пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг. Згідно з ч.5 ст. 55 Конституції України кожен має право будь-яким не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень та протиправних посягань. У постанові Пленуму Верховного Суду України від 26.12.1997 року зазначається, що "звернення до правоохоронних органів про захист своїх прав від неправомірних дій інших осіб … не може вважатись поширенням неправдивих відомостей". Таке підтверджується і рішенням від 10.04.2003 №8-рп/2003 Конституційного Суду України у справі за конституційним зверненням громадянина Сердюка Валерія Анатолійовича про офіційне тлумачення положення частини першої ст. 7 Цивільного кодексу Української РСР (справа про поширення відомостей) “У відповіді на запит Конституційного Суду України Голова Верховного Суду України підкреслює, що звернення особи до правоохоронного органу зі скаргою на неправомірні дії, пов'язані із здійсненням владних повноважень чи виконанням службових обов'язків, є поширенням відомостей про цього працівника. Однак таке звернення не може бути підставою цивільно-правової відповідальності заявника (навіть якщо такі відомості не відповідають дійсності). Повідомлення правоохоронному органу про дії, що стосуються виконання службових обов'язків, але не пов'язані з реалізацією владних повноважень, є повідомленням про поведінку цього працівника, а тому не є поширенням відомостей незалежно від того, чи правдиві вони. З огляду  на викладене Конституційний Суд України вважає, що звернення до правоохоронного органу, що містять певні відомості про недодержання законів посадовими або службовими особами, передаються чи повідомляються не з метою доведення таких відомостей до громадськості чи окремих громадян, а з метою їх перевірки уповноваженими на це законом іншими посадовими особами. Тому такі звернення не можуть вважатися поширенням відомостей, які порочать честь, гідність чи ділову репутацію або завдають шкоди,
 
- а також беручи до уваги постанову Пленуму Верховного Суду України від 12 квітня 1996 р. № 5 «Про практику розгляду судами цивільних справ за позовами про захист прав споживачів»,
 
- а також згідно останнього АНАЛІЗУ ВЕРХОВНИМ СУДОМ УКРАЇНИ судової практики з розгляду цивільних справ про захист прав споживачів (2009-2012 рр.), яким передбачено, що - …при вирішенні спорів про захист прав споживача слід ураховувати, що ТЯГАР ДОКАЗУВАННЯ ОБСТАВИН, ЯКІ ЗВІЛЬНЯЮТЬ ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ за невиконання чи неналежне виконання зобов’язання, в тому числі і за спричинену шкоду, лежить на продавцеві (виготівникові), тобто на ПОРУШНИКОВІ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ, -
 
ПРОШУ:
 
(1) за цим зверненням (скаргою) про ПОРУШЕННЯ ПРАВ СПОЖИВАЧА провести ПОЗАПЛАНОВУ ПЕРЕВІРКУ діяльності суб'єкта господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000) з метою контролю стану дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів та підтвердження вказаних ПОРУШЕНЬ, інших ПОРУШЕНЬ ПРАВ СПОЖИВАЧА та зобов'язання належним чином виконувати й усунути ПОРУШЕННЯ ПРАВ СПОЖИВАЧА…
 
(2) за п. 1.5. Порядку - під час проведення перевірки за цим зверненням (скаргою) здійснити державний контроль стану дотримання суб'єктам господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000) вимог законодавства про захист прав споживачів й зобов’язати усунути ПОРУШЕННЯ ПРАВ СПОЖИВАЧА.
 
(3) за п. 1.5. Порядку – вжити в установленому порядку передбачених законодавством заходів до суб'єкта господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000), який допустив порушення прав споживача, і внести відповідні пропозиції щодо подальшої діяльності суб'єкта господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000) та притягнення до відповідальності винних у ПОРУШЕННІ ПРАВ СПОЖИВАЧА згідно з чинним законодавством.
 
(4) за п.1.7. Порядку - у разі потреби до проведення перевірки суб'єкта господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000), який допустив порушення прав споживача залучати за їх згодою у межах повноважень, передбачених законодавством, представників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів, інших органів контролю.
 
(5) за п. 1.10. Порядку - фіксувати процес проведення перевірки чи кожної окремої дії засобами аудіо - та відеотехніки, не перешкоджаючи проведенню такої перевірки і не порушуючи прав Порушника прав Споживача.
 
(6) за п. 1.11. Порядку - під час проведення перевірки повно, об'єктивно та неупереджено здійснювати державний нагляд (контроль) в межах повноважень, передбачених законодавством
 
(7) за п. 1.12 Порядку – зобов’язати Порушника суб'єкта господарювання – ПОРУШНИКА ПРАВ СПОЖИВАЧА Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000) усунути ПОРУШЕННЯ ПРАВ СПОЖИВАЧА.
 
(8) за п. 2.4. Порядку - під час проведення позапланової перевірки встановити обставини, які призвели до порушення суб'єктом господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000) вимог законодавства ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧА.
 
(9) за п. 3.1. Порядку - за результатами проведеної перевірки в разі ВИЯВЛЕННЯ ПОРУШЕНЬ суб'єктом господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000) вимог законодавства про ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧА скласти акт.
 
(10) за п. 3.2. Порядку - під час опису ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ вимог законодавства зазначити нормативно-правові акти чи нормативні документи, вимоги яких порушені, їх повне найменування та реєстраційний номер та зміст порушення повинен бути конкретизований та викладений відповідно до норм законодавства та опис порушень закінчити АРГУМЕНТОВАНИМИ ВИСНОВКАМИ з посиланням на відповідні законодавчі, нормативно-правові акти та нормативні документи.
 
(11) ВИЗНАТИ ДІЇ НЕПРАВОМІРНИМИ (ПРОТИПРАВНИМИ) ТА НЕЗАКОННИМИ Порушника прав Споживача суб'єкта господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000) вимог законодавства про захист прав споживача й зобов’язати усунути ПОРУШЕННЯ ПРАВ СПОЖИВАЧА.
 
(12) ЗОБОВ’ЯЗАТИ Порушника прав Споживача суб'єкта господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000) НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ ВИКОНУВАТИ Договір … та належними чином ДОТРИМУВАТИСЬ І ВИКОНУВАТИ: (1) умов Договору …; (2) Цивільного кодексу України; (3) Закону України «Про житлово – комунальні послуги»; (4) Закону України «Про захист прав споживачів»; (5) Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. N630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», з урахуванням постанови Пленуму Верховного Суду України від 12 квітня 1996 р. № 5 «Про практику розгляду судами цивільних справ за позовами про захист прав споживачів», а також те, що згідно останнього АНАЛІЗУ ВЕРХОВНИМ СУДОМ УКРАЇНИ судової практики з розгляду цивільних справ про захист прав споживачів (2009-2012 рр.) - …при вирішенні спорів про захист прав споживача слід ураховувати, що ТЯГАР ДОКАЗУВАННЯ ОБСТАВИН, ЯКІ ЗВІЛЬНЯЮТЬ ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ за невиконання чи неналежне виконання зобов’язання, в тому числі і за спричинену шкоду, лежить на продавцеві (виготівникові), тобто ПОРУШНИКОВІ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ.
 
(13) ЗОБОВ’ЯЗАТИ Порушника прав Споживача суб'єкта господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000) НЕГАЙНО ПОНОВИТИ НАДАННЯ ПОСЛУГ згідно умов Договору ...
 
(14) ЗОБОВ’ЯЗАТИ Порушника суб'єкта господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000) надавати Споживачеві калькуляцію з вказівкою об’ємів та сум отриманих послуг станом на перше число кожного місяця та відповідно рахунок, який би відповідав Договору …, належним чином виконувати вимоги та умови Договору … та зобов’язати НАДАТИ СПОЖИВАЧУ офіційно калькуляцію з вказівкою об’ємів та сум отриманих послуг станом на перше число кожного місяця та відповідно РАХУНОК, який би відповідав Договору ..., ЗГІДНО ТАРИФІВ у Додатку до Договору … та ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
 
(15) за п. 3.6. Порядку - на підставі АКТА, ЯКИЙ СКЛАСТИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕВІРКИ, під час якої виявлено порушення вимог законодавства надати керівнику суб'єкта господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000) припис про усунення порушень - письмову вимогу до суб'єкта господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000) щодо усунення порушень законодавства, який спрямований на забезпечення суб'єктом господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000) належних умов своєї діяльності відповідно до вимог нормативно-правових актів і документів.
 
(16) за п. 4.1. Порядку - за результатами ПЕРЕВІРКИ відповідно до виявлених порушень ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ про складання в порядку, визначеному Кодексом України ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ, протоколу про вчинення адміністративного правопорушення та видати суб'єкту господарювання - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000) обов'язкового для виконання припису про припинення порушень прав споживача.
 
(17) за п. 4.2. Порядку - за результатами перевірки відповідно до виявлених ПОРУШЕНЬ прийняти рішення про тимчасове ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ суб'єкта господарювання (секцій, відділів) - Фірма «...» (ТОВ, код ЄДРПОУ 000000000), незалежно від форми власності, що СИСТЕМАТИЧНО ПОРУШУЮТЬ ПРАВИЛА НАДАННЯ ПОСЛУГ - до усунення виявлених недоліків та за п. 4.2.6. Порядку - НАКЛАСТИ НА ВИННИХ ОСІБ АДМІНІСТРАТИВНІ СТЯГНЕННЯ та застосувати адміністративно-господарські санкції й за п. 4.2.4. Порядку ВИРІШИТИ ПИТАННЯ ПРО ПОДАННЯ ДО СУДУ ПОЗОВУ ЩОДО ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧА.
 
(18) за п. 4.2.5. Порядку - у разі виявлення під час проведення перевірки ознак ВЧИНЕННЯ КРИМІНАЛЬНОГО ПРАВОПОРУШЕННЯ (передати матеріали перевірки стосовно дій осіб, що МІСТЯТЬ ОЗНАКИ ЗЛОЧИНУ, органам дізнання чи досудового слідства) звернутися до відповідних ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ (органів досудового розслідування кримінальних правопорушень) із заявою (повідомленням) про ВЧИНЕНЕ КРИМІНАЛЬНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ, яке подати згідно Кримінального процесуального кодексу України (КПК/2012) з відповідною попередньою правовою кваліфікацією кримінального правопорушення з вимогою: прийняти та зареєструвати таку Заяву (повідомлення) про вчинене кримінальне правопорушення, присвоїти номер кримінального провадження та Досудове розслідування злочину здійснити у формі досудового слідства, вжити всіх передбачених законом заходів для встановлення події кримінального правопорушення та особи (осіб) яка його вчинила, а також виявити (з'ясувати) ІНШИХ ПРИЧЕТНИХ ДО КРИМІНАЛЬНОГО ПРАВОПОРУШЕННЯ ОСІБ та зобов’язати негайно усунути порушення й невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання такої Заяви (повідомлення) про вчинене кримінальне правопорушення та згідно Кримінального процесуального кодексу України (КПК/2012) внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та РОЗПОЧАТИ РОЗСЛІДУВАННЯ.
 
(19) Прийняти до уваги та ознайомити службових осіб про наявність статті 367 КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ: Стаття 367. СЛУЖБОВА НЕДБАЛІСТЬ. 1. Службова   недбалість,  тобто  невиконання  або  неналежне виконання  службовою  особою  своїх  службових  обов'язків   через несумлінне   ставлення   до   них,   що   завдало  істотної  шкоди охоронюваним  законом  правам,  свободам  та   інтересам   окремих громадян, державним чи громадським інтересам… - карається… (кримінальне провадження).
 
 
Наперед вдячний.
З великою повагою і сподіванням
на справедливий, повний,
об'єктивний та неупереджений розгляд,
СПОЖИВАЧ, ПРАВА ЯКОГО ПОРУШЕНО
00000000000000000000000 (підпис)
 
 
(ДО УВАГИ: подається офіційно
та задля контролю й уникнення впливу й затягування
– оприлюднене у ЗМІ, соціальних мережах, блогах, тощо)
 
 
__________________________________________________________
 
З великою повагою і сподіванням виявитися корисним,
Вадим Хабібуллін | KHABIBULLIN.kiev.ua
Київ, Святошинський район
адвокат, правозахисник, громадський діяч, політик
 
__________________________________________________________
 
(Додаток: Лист – відповідь Державного органу з питань захисту прав споживача … про визнання порушень прав споживача та притягнення винних осіб до відповідальності, тощо…)
 
 
 
 
Вадим Хабібуллін
 
Коментарі (0)
Блоги