Рус Укр
ГоловнаБлогиСингапур на Львівській площі Ринок відміняється…
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 







 

Сингапур на Львівській площі Ринок відміняється…

2289
Свавіллю евакуаторів у Львові може скоро наступити кінець...

 

 А рішення виконавчого комітету, яким затверджено «Положення про порядок переміщення транспортних засобів для забезпечення нормального функціонування та життєдіяльності у м. Львові» буде визнане незаконним в судовому порядку.

Як громадський діяч, я чітко розумію, що  збори  коштів з водіїв за евакуацію авто у Львові – справжнісінький аферизм. А евакуацію автомобілів можна прирівняти  до викрадення приватного майна. Сума у  290 грн, яка вимагається у водіїв, не підтверджена жодними нормативно-правовими документами.

Результатом обговорення проблем з товарищами по громадській діяльності став позов ГО «СПАС» в Галицькому районному суді м. Львова, яким оскаржується рішення виконкому Львівської міськради від 1 червня 2012 року, яким і  було затверджено Положення «Про порядок переміщення транспортних засобів для забезпечення нормального функціонування та життєдіяльності у м. Львові». Головуючий судя по справі Курилець А.Р. З електронною копією ухвали суду про взяття у впровадження можна ознайомитися в групі ГО «СПАС» соціальної мережі фейсбук за посиланням: http://www.facebook.com/groups/206778129354295/500327129999392/#!/groups/206778129354295/500327129999392/.

Судовому позову передували численні скарги  до прокуратури, Проте, відповідних дій від прокуратури вчинено не було. Тому, ГО «СПАС» залучила прокуратуру у якості третьої особи в суд. «Притягнули за вуха» або ж «поженили без відома».

Очевидною метою міської влади у відновленні роботи евакуаторів навіть з порушенням меж правового поля – є нестримне бажання максимально очистити центральну частину міста від автівок. Наступним етапом певно буде поява численних розваг для туристів – поні, карет, самокатів (гуляй нога), іншого спец.транспорту.

З метою мінімізації податків, скорш за все оформлено цей туристичний транспорт буде на приватного підприємця на єдиному податку. Помічниками якого, в переважній більшості будуть люди, неоформлені належним чином відповідно до трудового законодавства на роботу.

Зиск  для міста від такої багатоходової комбінації очільника Львова Андрія Садового та його команди буде практично нульовим. Додамо до евакуаторів якісне ЖКГ, естраду з гучними колонками на пл. Ринок, естетичну непривабливість викликану щільною забудовою будь якого вільного місця та скверів і занедбаним парковим господарством, роботу численних ресторацій інколи і цілодобову. Центральна частина міста знелюдніється. І все це задля прибутків вузького кола осіб.

А що заваджає створенню прибуткового комунального підприємства для туристичного продукту? А скільки взагалі комунальних підприємств було створено у Львові за останніх 22 роки?

Міський голова Львова Андрій Іванович та його молода команда чиновників виконавчого комітету Львівської міської ради вже не перший раз дивують львів’ян своїми рішеннями на межі неадекватного сприйняття верховенства права в Україні. Але, львів’яни потрішки відходять від кріпацького розуміння соціології. Міський голова підзвітний громаді, і має діяти в межах Конституції та законів України. А сучасне покоління львів’ян добре розуміє: «Андрій Садовий - не пан з нагайкою на кареті». Часи суспільного невігластва минають..

 

Олег Пилипенко
 
Коментарі (0)
Блоги