Рус Укр
ГоловнаБлогиОбговорення проблеми несанкціонованих врізок
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 







 

Обговорення проблеми несанкціонованих врізок

2278
У п’ятницю, 17 травня, відбулась зустріч, в ході якої вирішувались проблемні питання, пов’язані із несанкціонованими врізками.

Участь у заході взяли директор Розрахункового департаменту (РД) Станіслав Каплуненко та начальник управління з контролю за водопостачанням та водовідведенням РД Ігор Бойко, головний інженер управління експлуатації каналізаційних мереж та насосних станцій Департаменту експлуатації каналізаційного господарства ПАТ «АК «Київводоканал» Руслан Ролінський, радник Голови правління Товариства з питань інформаційної політики Вікторія Яковлєва, головний інженер КК "Київавтодор" Василь Мельниченко, ініціативна група київських дигерів, що володіють розширеною інформацією щодо розташування несанкціонованих фекальних врізок, а також начальник відділу технічної підтримки ТОВ «Укргео-проект», які презентували нове обладнання для виявлення врізок до мереж.

В ході зустрічі було обговорено основні проблеми, які виникають через незаконне відведення фекальних стоків через зливову каналізацію, зокрема – погіршення екологічного стану водойм, до яких зазвичай прямує вода зі зливостоків. Як наголосив Руслан Ролінський, основна відмінність фекальної каналізації від дощової полягає в тому, що в останній або не передбачено очисних споруд, або вони знаходяться у неробочому стані, а отже концентровані шкідливі стічні води не проходять навіть мінімальної біологічної очистки і, потрапляючи до київських річок та озер, знищують усе живе та значно погіршують стан джерел водопостачання. Крім того, за словами дигера Михайла Сторожука, що ретельно досліджує стан підземного простору столиці, спричинена скидами в зливостоки окропу та, як наслідок, інтенсивними випарами стічних вод газова корозія «роз’їдає» залізобетонні конструкції дощової каналізації. Це ставить під загрозу життя та здоров’я пішоходів та водіїв, адже руйнація стельових зведень зливостоків може спричинити провали асфальту.

Директор РД Станіслав Каплуненко зосередив увагу присутніх на значних збитках, які несе ПАТ «АК «Київводоканал» через несанкціоновані врізки. Зокрема, він наголосив на додаткових фінансові витратах, що несе Товариство, вимушено збільшуючи кількість реагентів для очистки питної води на водопровідних станціях через знищення екології Дніпра та Десни, до яких зрештою надходять всі нечистоти, що скидаються по незаконних врізках до підземних річок. Крім того, за словами Станіслава Каплуненка, значні збитки спричиняє недотримання технічних умов та правил відведення стічних вод, а також ухилення таким чином від абонентської плати за послуги з водовідведення.

Вікторія Яковлєва зауважила, що окрім фекальних врізок суттєві проблеми спричиняє захаращення дощової каналізації побутовим сміттям – під час інтенсивних опадів забиті зливостоки не в змозі повністю відвести необхідний об’єм води, що стає передумовою утворення підтоплення автомобільних шляхів та прибудинкових територій. На думку радника з питань інформаційної політики, відсутність культури поведінки і, як наслідок, використання дощової каналізації не за призначенням, а також нестача фінансування на даний момент унеможливлюють належну експлуатацію підземних мереж міста та попередження аварійних ситуацій, які в майбутньому можуть спричинити набагато більші витрати.

Під час наради було також обговорено питання доступу дигерів до підземних комунікацій. Фахівці Київводоканалу та Київавтодору відзначили неоцінену користь інформації щодо загального стану дощової каналізації та підземних річок, надану ініціативною групою молодих людей, проте нагадали дигерам про високий рівень небезпеки, яка пов'язана із підземними мандрівками. Василь Мельничук закликав хлопців не займатися подібними обстеженнями самостійно. Натомість головний інженер Київавтоору запропонував дигерам попереджувати фахівців комунальної корпорації заздадегідь, аби останні в свою черу мали можливість надати супроводжуючого спеціаліста.

Київводоканал
 
Коментарі (0)