Рус Укр
ГоловнаБлогиПро неправомірні дії співробітників КП "Дніпроводоканал"
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 







 

Про неправомірні дії співробітників КП "Дніпроводоканал"

3571
Звернення мешканців ж/м Тополь-2, буд. 23, м. Дніпропетровськ, щодо відключення будинку від водопостачання з грубим порушення чинного законодавства

Міністру  регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

Тємніку Г.П.

 

Заступнику голови Національної ради при КМУ з питань створення та сприяння функціонування ОСББ

Чижик К.В.

 

Міському голові Дніпропетровська

Куліченко І.І.

 

Прокурору Бабушкинського району м.Дніпропетровська.

Коцурубенко A.A.

 

В.о. директора КП «Дніпроводоканал»

Орлу К.Е.

 

Голові Дніпропетровского областного територіального відділення Антимонопольного комітета України

Кучугура Н.В.

 

Начальнику Державної Екологічної інспекції в Дніпропетровській області

Шибко Д.В.

Від співвласників багатоквартирного будинку № 23 за адресою ж/м Тополля-2, буд.23, м. Дніпропетровськ

  

«О неправомірних діях співробітників

КП «Дніпроводоканал»

Звернення

28 травня  2013 року Дніпропетровським міським водоканалом було проведено відключення від водопостачання, будинку за адресою: м. Дніпропетровськ, ж/м Тополь-2, буд. 23, до того ж відключення було проведено з грубим порушення чинного законодавства - без рішень судів. Перш, ніж відключати будинок від водопостачання, КП „Дніпроводоканал” мав би провести із боржниками процедуру листування, розглянути шляхи реструктуризації боргу і лише на основі рішення суду відключати цілий будинок від води.

У вищезазначеному будинку понад 170 квартир у яких проживають малозабезпечені громадяни, пенсіонери, інваліди та сім’ї з маленькими дітьми до 3 років, які своєчасно сплачують за спожиті послуги.

Згідно п. 2 Постанови Верховної Ради України № 512-XIV від 18.03.1999 р. „Про оплату житлово-комунальних послуг населенням України” підприємствам і організаціям незалежно від форм власності заборонено відключати жилі приміщення малозабезпечених громадян, пенсіонерів, інвалідів від енерго-, тепло-, водо- і газопостачання.

Згідно ст. 16 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, ці послуги щодо постачання питної води надаються безперебійно, за вийнятком часу перерв на проведення ремонтних і профілактичних робіт і ліквідацію наслідків дії непереборної сили. Також, згідно п. 3 „Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення”, затверджених постановою Кабінету Мініcтрів України № 630 від 21.07.2005 р., послуги надаються споживачам безперебійно. У додатку до цих Правил чітко вказано, що максимально допустимий час відсутності питної води становить 6 годин, а водовідведення - 12 годин. Причому, ані в цьому Законі, ані в цих Правилах право виробника/виконавця на відключення житлово-комунальних послуг (електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення) не передбачено. А максимальною санкцією, яка може застосовуватися до споживачів за несвоєчасну оплату послуг, згідно цих Закону та Правил, є нарахування пені (лише при наявності укладеного з ними письмового договору).

Певні норми Конституції, соціального законодавства (зокрема, Закони України „Про прожитковий мінімум”, „Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії”) та санітарно-епідемічного законодавства (Закони України „Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, „Про захист населення від інфекційних хвороб” тощо) теж унеможливлюють правомірність таких відключень.

Згідно ст. 6 Закону України „Про питну воду та питне водопостачання” (№ 2918-III від вiд 10.01.2002 р.), державна політика у сфері питної води та питного водопостачання будується, зокрема, на принципах гарантованого першочергового забезпечення питною водою населення для забезпечення питних, фізіологічних, санітарно-гігієнічних та побутових потреб, та заборони відключення об’єктів питного водопостачання та водовідведення від системи енерго-, газо-,  теплопостачання як об’єктів життєзабезпечення і стратегічного значення. Згідно ст. 7 цього Закону, держава гарантує захист прав споживачів у сфері питної води та питного водопостачання шляхом забезпечення кожної людини питною водою, а також встановлення екологічної броні питного водопостачання.

У Господарському кодексі України вказується, що суб’єкти господарювання та інші учасники відносин у сфері господарювання здійснюють свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, додержуючись вимог законодавства (ч. 3 ст. 5)

Отже, згідно чинного законодавства України, дії по відключенню водопостачання й водовідведення населенню та погрози їх вчиненням, є незаконними актами, якими брутально порушуються конституційні права громадян і свободи громадян України, посягає на соціальні функції та гарантії держави (насамперед, на життя і здоров’я).

Просимо сприяти щодо вирішення питання відновлення централізованого постачання питної води для мешканців будинку за адресою: м. Дніпропетровськ, ж/м Тополь-2, буд. 23.

Водночас просимо перевести мешканців будинку на абонентське обслуговування та створити умови для сплати нарахувань за фактично отриманну комунальну послугу з водопостачання та водовідведення мешканцями будинку безпосередньо на рахунок  КП „Дніпроводоканал”.     

З повагою, мешканці будинку:

29.05.2013г.

 

 .

Катерина Чижик
 
Коментарі (0)