Рус Укр
ГоловнаБлогиМеморандум із МВФ: п’ять основних «подарунків» від влади
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

 

 

Меморандум із МВФ: п’ять основних «подарунків» від влади

3591
Історія з отриманням Україною чергового траншу МВФ нагадує то фарс, то трагікомедію. Яку п’єсу підготують нам до засідання Ради директорів Фонду з питань України, дізнаємося вже менше, ніж через тиждень, – 20 березня.
Історія з отриманням Україною чергового траншу МВФ нагадує то фарс, то трагікомедію. Яку п’єсу підготують нам до засідання Ради директорів Фонду з питань України, дізнаємося вже менше, ніж через тиждень, – 20 березня.
 
До речі, цікавий факт: те, що Уряд ніяк не поспішає оприлюднювати Меморандум з МВФ і навіть, можна сказати, усіма силами приховує його від очей людей, дуже нагадує поведінку злодіїв: вони також все ховають в тінь, аби ніхто не дізнався зайвого і було легше щось вкрасти. Тут, очевидно, та ж історія. Тому поки – просто проаналізуємо основні посили цього документа.
 
1) «Ми зробили основні кроки для забезпечення добре функціонуючої та міцної фінансової системи».
 
Те, що за останні два роки знищили 80 з гаком банків; відібрали у людей депозитні гроші; у малого і середнього бізнесу, за різними оцінками, теж забрали близько 100 млрд грн – і є, судячи з усього, «кроки для забезпечення добре функціонуючої та міцної фінансової системи».
 
2) «Ми включаємо посилення вимог до режиму спрощеного оподаткування та скасування мораторію на проведення податкових аудитів».
 
Тут кажуть «привіт» бізнесу. Тобто, влада хвалиться тим, що знищує спрощене оподаткування, а значить, слід готуватися до хвилі податкових аудитів й інших перевірок.
 
3) «У майбутньому Верховна Рада ухвалить до кінця квітня комплексну пенсійну реформу, в якій новий набір варіантів виходу на пенсію з широким ніж існуючий діапазоном пенсійного віку залежно від наявності трудового штабу, а також із пенсійними виплатами».
 
Хоча Розенко і запевняє, що Уряд не збирається піднімати пенсійний вік, натомість це чітко прописано в Меморандумі. Адже саме під формулюванням «широкий ніж існуючий діапазоном пенсійного віку» і слід розуміти підвищення пенсійного віку.
 
Найголовніше, що влада в цьому році очікує економії витрат держбюджету в розмірі не менше 3 % від ВВП. І «дивом» співпало, що ці 3 % від ВВП фактично дорівнюють дефіциту Пенсійного фонду, що сягає на сьогодні близько 80 млрд грн. Таким чином вони вирішили вбити відразу двох зайців: перше – скоротити виплати, друге – скоротити тих, для кого ці виплати мають здійснюватися.
 
4) «Нами було призупено дію положень закону про держслужбу, яким планувалося поступове підвищення базової зарплати».
 
Тепер «привіт» від влади держслужбовцям.
 
5) «Парламент затвердить до кінця червня Закон про перевірку доходів  отримувачів соціальної допомоги на основі доходів домогосподарств та їх активів. На основі цієї інформації ми припинятимемо виплату соціальної допомоги тим, хто не відповідає нашим критеріям».
 
Субсидії від початку були «заманухою», що мала заспокоїти та обдурити людей. Меседж Уряду тут приблизно такий: «Ми вам завищили тарифи. Так, може, вони й злодійські, зате ми вам субсидії призначили».
 
Тепер же, виходячи з Меморандуму, стає чітко зрозуміло: субсидії, по-перше, згортатимуться або вони будуть максимально мінімізовані; по-друге, влада шукатиме підстави для вилучення соцвиплат у тих, хто їх отримував раніше.
 
Ефект від такої верифікації вже розписаний в угоді з МВФ: «таким чином, це дозволить обмежити видатки на субсидії з оплати комунальних послуг у 47 млрд грн». І це при тому, що, за словами міністра соціальної політики, для забезпечення субсидіями всіх, для кого вони передбачені, в минулому році треба було виділити 130 млрд грн.

Крім того, влада вже запевнила Фонд, що «ми також кожні півроку коригуватимемо ціни на газ внутрішнього видобутку, починаючи з 1 квітня, аби ціна залишилася паритетною до ціни імпорту». А це означає тільки одне: ціни на газ і надалі стрімко підвищуватимуться,  якщо, звісно, люди їм це дозволять.  

Максим Гольдарб
 
Коментарі (1)
Коля Пухов
21 Березня 2017 p. 21:58
"А це означає тільки одне: ціни на газ і надалі стрімко підвищуватимуться, якщо, звісно, люди їм це дозволять. " ---------------------------------------------------------------------------- Не тарифи і ціни зростають, а знецінюються українські гроші -- лише зовні це виглядає як підвищення цін і тарифів.-----------------------------------------------------------------------------------------------------Тенденцію постійного знецінення українських національних грошей було закладено ще напочатку 1992 року. В 1992 році замість радянського рубля ввели українську національну валюту - купонокарбованець, і по номіналу прирівняли його до радянського рубля. За час з 1992 року по 1996 рік купонокарбованець знецінили у сотні тисяч разів. У 1996 році купонокарбованець обміняли на гривню по курсу: сто тисяч купонокарбованців за одну гривню, і з 1996-го року до 2014-го року гривню знецінили приблизно у 20 разів. А починаючи з 2014 року швидкість знецінення гривні значно зросла і зараз вже наздоганяє швидкість знецінення купонокарбованця .
Блоги