Рус Укр
ГоловнаБлогиДва класичні питання у справах ЖКГ
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

 

 

Два класичні питання у справах ЖКГ

3666
Про систему роботи з будинками співвласників, яку треба вивчати довго і вдумливо, ритися по відгуках – спілкуватися із спеціалістами залучення ОСББ до початку їх обслуговування.

Перше і головне: хто винен? Фіфті-фіфті скажуть Вам закордонні колеги. Але якщо справа стосується обслуговування Об'єднань співвласників житла – не все так просто. 

Тож, замовити на стороні просування чи розкрутку, консалтинг або тренінг – тут не вийде. Не домовились з мешканцями будинків, і результатів небуде. Як у «Жилкома», на Виноградарі, у Києві…

Відразу маленьке уточнення: результат у нас що? Це Вам не збільшення відвідуваності сайту або підвищення продажів. Хто, як йому здається поспритніше, у кого, як йому здається з владою «все на мазі» – одразу подаються на брейнштурм… решта читають далі.

Так от, не треба одразу голосно кричати і бити ніжками по цегляній підлозі. Ну всякого буває: влада самовпевнена, а ти профан у такій тонкій матерії, як обслуговування спільного майна об’єднань співвласників або неорганізованих у юридичні особи будинків (НЮОББ).

Вас банально розвели. Питання – чому Ви тоді дозволили?  Ви не в темі. Питання – чому не делегувати вирішення тому, хто в ній?... Далі продовжувати? Можливо, комусь це і видасться банальністю, але першопричина всіх конфліктів порівняно однакова. Але чому це відбулося з Вами, якщо Ви багаті, впевнені, зі зв’язками...

Далі: припустимо, питання з владою Ви вирішили, «сіли» на район або ЖЕК, а мешканці збунтувалися і віддачі немає. У стосунках із співвласниками таке часто буває. Тут треба зробити три глибоких видиха і йти шукати причину зсередині, бо зовні незнайдете.

І треба не просто звернути свій погляд на пропозицію. Якщо ваша управляюча кампанія або виконавець житлово-комунальних послуг розвалюється через місяць – реклама не врятує. І якщо  Ваш сервіс неоцінено, і як Вам здається хами-мешкаці гроблять будь-який супер-гіпер активний Ваш підхід до обслуговування їх будинків, якщо пишуть гнівні листи з сотнями супровідних підписів, після яких практично припиняється оплата Ваших послуг, і Ви підводите підрядників по термінам оплати... тут вже нічого не допоможе...

Знаю,  непросто це – тверезо  подивитися на проблему, перестроїти на ходу, ні не бізнес-процес, а стосунки із коллективними споживачами – будинками, догідливо «виданими» владою під «відкати». А може вигнати всіх з фірми, від паспортиста до двірника…ой та чи мало ще чого можна спробувати? Простіше сказати: ці консультанти і розробники, разом із «заводчиками» до влади та інша братія – виродки, мета яких максимально викачати грошей і взагалі...

Ліричний відступ: цур мене, цур! Я абсолютно не намагаюся відбілити або очорнити кого б то не було. Просто уявляю інше. Почнуться розмови: рвачі, непрофесіонали, мета яких, по-швидкому накосити грошей, такі у нас довго не затримаються... Ніколи! Це вже я думаю, та Ви і без мене це знаєте. Але всеж таки, ні, не для любителів образних прикладів: інформаційну кампанію вартістю у пів мільйона гривень цілком під силу зруйнувати одній гаркавій дівчинці-оператору на вхідних, у колл-центрі УК.

Продовжуємо розмову.  Питання друге, логічне: що робити? Краще робити до, ніж після – менше нерозтрачених ілюзій буде. Так от, власне все дуже і дуже просто. Систему роботи  з будинками співвласників треба шерстити від і до, вивчати довго і вдумливо, ритися по відгуках – спілкуватися із спеціалістами залучення ОСЖ та НЮОББ до початку їх обслуговування.

Ще до моменту «заходу» на ОСББ та НЮОББ співвласників, переговори з представниками останніх, а краще - їх АПО - Асоціаціями-представницькими органами (не плутати з громадськими), мають бути дуже і дуже ретельно підготовленими. Йдемо далі: торгуватися! Це я вголос тільки що сказав? Торгуватися, ні, не з владою, а з кожним формуванням (ні, не банд) представників будинків…про кількість послуг та вартість тарифів (у них це внески). І робити це щиро і від себе, і Боже упаси, з під знамен влади – інакше знову провал.

"Горді"  залишаться у ЖЕКу, ще деякий час, з рештою – обов’язково знайдете компроміс. І останнє, хоча обговорено не весь список, але не останнє за значенням: уважно, дуже уважно обирайте потенційного виконавця – формувальника представницької структури (АПО), до якої увійдуть ОСББ та НЮОББ.

З усіма психологічними аспектами Ви без мене вже розберетеся, а от якщо відразу приймете оновлений Вашимі підопічними, або доопрацьований сторонніми спеціалістами концепт /макет/ - одразу дуже і дуже насторожтеся. Профі, не хапаються відразу і не видають «на гора» і бігом неадаптовувані представницькі органи ОСББ та НЮО ББ, які визначать Вас виконавцями послуг.

У Житлосвіту завжди є питання /уточнення/ побажання. Ви можете сперечатися з нами, в решті решт. А от чи варто сперечатися з кимось іншим? Але це, вже зовсім інша історія…

Олег Матійців
 
Коментарі (2)
Анатолій0
02 Лютого 2012 p. 21:27

Просте рішення організації ОСББ. Можлива альтернатива та майбутнє ОСББ. 

Олег Матійців1
02 Лютого 2012 p. 23:20

Так, друже! Ваш відеосюжет говорить про управління співвласників у будинках неюридичних особах /НЮОББ/, які Житлосвіт вводить в Асоціації-представницькі органи. 

Блоги