Рус Укр
ГоловнаБлогиДержспоживінспекція
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 







 

Держспоживінспекція

4999
Захист прав споживачів, як дишло.

Держспоживінспекція + Коруція =Єдині

Попередня історія.

На території Київської області вже так повелося, що орудують державні службовці інспекції з захисту прав споживачів, а саме:
після проведення перевірки житлово-комунальних підприємств та виявлення незначних (насправді, незначних порушень, які до речі посадові особи пояснити і самі не можуть) порушень керівника підприємства (обов'язково керівника, або в крайньому випадку особи, яка має можливість вирішувати фінансові питання) виклакають до начальника інспекції (начебто на розмову) за адресою м. Київ, вул. Хрещатик, 6! Там його зустрічає прівітна та "люб'язна" бабця на імя Світлана Нестерова (вна), яка каже наступне: "ну що, як розрулювати будемо? знаєте, який у Вас штраф (це ще до винесення комісією суми штрафу)?" потім називає "космічну" як для підприємств, які надають житлово-комунальні послуги, цифру, яка налічує не менше чотирьох нулів!!!! Далі, каже: "якщо Ви нам принесете (в кабінет, мається на увазі) таку суму, ми розрулимо, що Ваш штраф значно зміниться в меншу бік"!!!! От і виходить для керівника підприємства дилема: або в суд, або штраф, або хабар!!!!!

Дізнавшись про це безчинство, я направив запит на доступ до публічної інформації до ценрального апарату Держспоживінспекції! На це 16.01.13 я отримав відповідь про те, що мій запит підпадає під трактування, як звернення громадян, та буде розглянутий до 30.01.13. Окей, можу почекати заради справи!

30.01.13 направляють мені листа, який я отримав 01.02.13. Розвертаю конверт, читаю, сміюсь. Отже, розглянувши більш детально мій лист, заступник голови Соколова О.П (саме вона підписувала обидва листи від Держспоживінспекції) зазначає наступне. Інспекція встановила, що я прошу надати роз'яснення (доречі, щодо роботи в Держспоживінспекції та застосування посадовими особами вимог основного закону, яким користуються чиновники в своїй повсякденній роботі "Про захист прав споживачів") та відповідно до положення про інспекцію, вони (інспекція) не мають повноважень надавати такі роз'яснення!!!! Питання заключається в наступному: в ЗУ "Про захист прав споживачів" п. 7 ст. 23 вказано тридцяти відсотковий штраф у разі виявлення порушень, а от з якої суми нараховувати штраф не вказано. От чиновники і вирішили взяти таку неточність собі на службу. У разі коли все "розрулили" беруть довідку за один день (фактично коли проводилась перевірка), а коли не погоджуються, беруть як базу накладання штрафу довідку за місяць. От і порахуйте, про які кошти йде мова!

Постає питання, чому така "бабця-рішала" до цього часу не попала до поля зору правохоронців? Також, вважаю, що для всіх і так зрозуміло, що працює вона не самостійно, а з резолюції свого керівника!!!! А керівник людина - не проста, а в минулому - начальник областного КРУ, що тепер іменується, як ДФІУ, на ім'я Бондаренко Владислав Володимирович, ро якого до речі теж є багато "цыкавого" ! 

Вчора, коли вже накипіло, направив заяви на:
Адміністрацію Президента України;
Кабінет Міністрів України;
Генеральну прокуратуру України;
Міністерство економічного розвитку та торгівлі України;
Національне агенство з питань державної служби України,

щоб зробили відповідні перевірки державних службовців інспекції та центрального апарату,  який покриває своїх підлеглих!!! 

 

Дмитро Філон
 
Коментарі (2)
Дмитро Філон1
23 Лютого 2013 p. 18:07
За допомогою своєї подруги, виправив помилки! Вибачаюсь, перед Всіма! Дякую!
Дмитро Філон
23 Лютого 2013 p. 18:08
Чорнява, це дякуючи тобі!!!!!!