Рус Укр
ГоловнаБлогиЧи працює Кабмін, або як я штовхаю прогрес.
Loading...
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 

телефонний довідник ЖКХ

комунальний кодекс

Погода

Чи працює Кабмін, або як я штовхаю прогрес.

326
Чому ми маємо платити по лічильнику за цей опалювальний період?

 Субсидії, комунальники, вартість послуг, конфлікт військовий та інші теми вже обридли населенню за той час, що зубожіє та вимирає нація.

Нація, яку вели до світлого майбутнього пятеро Президентів, Уряди, Міністерства, Відомства, Народні обранці, силовики, судді та інші не менш впливові постаті.
І де воно, оте благполуччя? Нема його. 
 
Але хто винен у тому? Чи не ми самі, українці? Я певен що саме так. 
Ми боїмося вимагати від влади і саме тому що боїмося ми а не вони в нас трапляються негаразди. 
Як нам подолати  жах дії у прагненні справедливості?
Я розповім вам на особистому прикладі про одну з багатьої можливостей - Заапит на інформацію.
Саме так - проста річ: “запит на інформацію” може стати вам у нагоді до подолання негараздів в нашій країні.
 
2 серпня 2017 року вступив у силу Закон України “Про облік тепла і води”.
Він зобовязав країну встановити всюди лічильники води та тепла для багатоповерхових будинків, аби населення платило саме за те що отримує.
Це справедливо.
Закон зобовязав комунальників Інформувати населення про наміри встановлення лічильників за 2а місяці до виконання намірів.
Це справедливо.
А що комунальники?
Воно їм потрібно? Звісно, ні!
Вони взяли купили поламані лічильники у Києві, які було знято з обслуговування у 2016 році і привезли їх у Костопіль де і встановили без згоди населнння і ... навіть без повідомлення про наміри 
 
Це призвело до того, що в пятиповерхових будинках на 40 квартир де максимальна кількість теплового агенту (гарячої води в системі опалення) не перевищує дві з половиною тони  встановли лічильники які мають номінальну потужність 25 (двадцять! пять!) тон! а максимальна цифра сягає пятидесяти тон. 
Явно цей лічильник обслуговував якийсь масив.
 
2 серпня 2017 вступив в силу закон про облік тепла, а в останні дні жовтня нам його встановили, як і в багатьох будинках Костополя (Рівненська область)
Закрили ці лічильники від мешканців брамами та замками і самі комунальники їх регулювали та налаштовували. Звісно самі вони і брали покази.
 
Таким чином в людей виникла велика заборгованість, навіть у тих хто платив по субсидії в тому числі в мене. При обовязковій платі у 80 гривень в місяць в мене на кінець сезону виникла сума у дві тисячі двісті гривень. Виникло питання де воно те взялося.
Виявляється що тепловики дали таку швидкість руху теплового агента та тиск що у два рази перевищує робочий для даних будинків. 
 
Тепло на дворі чи холодно лічильник рахує одну і ту саму кількість Гігакалорій! 
А чому? А тому що різниця температур не змінюється і складє всього 5 градусів! Тобто вода не встигає віддавати тепло! Вони її бідну ганяють при підвищеному тиску так аби набити свої кишені.
 
А що робити нам?
І ось я зацікавився цим питанням на проф. рівні, бо мої мешканці в будинку люди недолугі, більш всього малограмотні, хоч і хизуються своїми грішми та положенням.
 
В Законі Про облік тепла сказано, що мають повідомити за два місяці до встановлення лічильника.
Не повідомили!
В законі про облік тепла сказано що мали з нами погодити і вид лічильника, і схему установки і навіть дати час на заміну труб великого діаметру на такий який має бути.
Ненадали такої можливості.
В Законі “про житлово комунальні послуги” сказано що всі дії мають виконуватися на підставі договорів між споживачами та організаціями. Ініціаторами виступають в першу чергу комунальники.
Ніхто нас не запрошував перезаключати договори по факту встановлення лічильників!
 
І виникло питання, чому ми маємо платити по лічильнику, якщо його встановили без нашого попередження та без заключення з нами відповідного договору?
Запити до Костопількомуненергії ні до чого не призвели. Вже давно відомо, що Денисюк, мер міста, зробив з населння Костополя рабів, яки мають йому платити за все, що він хоче. а він лише буде бруківку з свого заводу класти та магазини собі будувати, продаючи наші дворові землі, спортивні майданчики та інше.
 
Одним словом вирішив я поцікавитися у Гройсмана, коли він почне працювати та приймати Постанови у відповідності до прийнятих законів та надіслав йому Запит по питанню:
Чому та коли буде прийнято механізм оповіщення населення України про намір встановлювати лічильники та обговорювати з ними всі питання установки.
 
Фото 1 мій запит
 
 
Від Гройсмана відповіли, що хоча це має робити Кабмін - тобто приймати Постанови, але... УВАГА! - розробляти всі нормативи мають міністерства та подавати вже на затвердження! І тому вони переадресували мій запит на Мінрегіонбуд
 
Фото 2 Відповідь Кабміну.
 
 
Отакої!
А ми звикли міркувати по-старому. Що все робить Кабмін, а міністерства лише дублюють.
“Певно в Кабміні нестача розуму - замислився я -  якщо вони чекають коли Міністерства напрацюють нормативи”
 
Через деякий час 16 травня 2018 року прийшла відповідь з Мінрегіонбуду якою мене заспокоїли і сказали що такі нормативи вже... розроблялися, але про них забули і тому нарешті знову доопрацюють та приймуть.
 
Фото 3 Відповідь мінрегіонбуду
 
 
Я не повірив цьому, але...
 
Але вчора 6 червня 2018 року, нарешті Кабмін затвердив Положення в якому були прописані:
1. Механізм оповіщення населення перед встановленням лічильників
2. Право співвласників встановлювати лічильники самотужки без повідомлення будь-кого.
та інше.
 
Уся Україна з полегшенням зітхнула... ті хто не розуміється на законах.
Бо нам юристам воно ніяково.
Механізм оповіщення передбачає:
- вивішування інформації на сайті комунальної організації.
А якщо їого немає, то лише тоді 
- Вивісити на сайті Міської ради та! УВАГА!
повісити оголошення біля будинків! 
 
Сміх та й годі з цих нероб. Міжнародна практика передбачає лише один вид повідомлення - письмовий під розписку, при цьому кожного Співвласника окремо.
А той механізм, що нам втулив Мінрегіонбуд, це знущання.
В кого з людей є можливість мати інтернет? не в багатьох. А в кого з них є бажання заходити на сайти міської ради, чи комунальників? взагалі одиниці наберуться.
І саме головне, як довести той факт, що комунальники вичеплювали біля вашого будтнку Повідомлення про наміри встановлювати лічильник?
Ніяк це довести неможливо!
 
В мене як в юриста виникає ще багато питань, одне з яких звучить так:
Якщо на момент встановлення лічильників тепла нас не повідомили (про що довести неможливо) а також Не було Прийнято механізму повідомлення населння про наміри встановити лічильники то:
1. Чому ми маємо платити по лічильнику за цей опалювальний період?
2. Чому Зубко не передбачив у прикінцевих положеннях, що в наслідок вини мінрегіонбуду який не розробив вчасно потрібні механізми нам втулили ті лічильники які замість економії наших коштів навпаки збільшили наші платежі?
3. Чому Зубко не зобовязав теплвиків, які встановили лічиьники на цей опалювальний період (без повідомлення і в наслідок відсутності нормативів повідомлення) зробити Перерахунок населенню за опалювальний період 2017-2018 років на загальних підставах, у відповідності до соціальних норм?
 
І наприкінець ще одне питання для тих, хто дочитав до цього місця.
На який ляд нам коригуючі коефіцієнти, якщо вони зменшують соціальну норму (мінімум) і зобовязують бідне населння платити за понаднормове використання тепла, яке фактично не було використане?
 
Висновок.
Як буде час я звернуся у Веніціанську Комісію з цих приводів, які я окреслив. Цікаво що вони скажуть з цього непрофесійного законотворення.
 
А може хто з вас, мої колеги юристи перестане боятися та скористається своїми знаннями для народу країни?
Сергій Бовикін
 
Коментарі (1)
Коля
08 Червня 2018 p. 17:13
Останні роки усі надавачі ком.послуг регулярно і досить часто "оновлюються", тобто часто змінюють вигляд своїх квитанцій. Після кожного такого "оновлення" споживачі отримують оновлені платіжки, у яких вони раптом бачать, що їм приписаний борг, хоча вони завжди справно оплачували ком.послуги і ніяких боргів раніше не було. Довести "помилковість" штучного боргу практично неможливо (перевірено особисто); тобто ви документально доведете, що боргу немає , але вам все одно і далі будуть надходити платіжки із штучними боргами від тої самої "оновленої" компанії , дедалі все більшими, ніж той борг , який ви спочатку оспорювали.