Рус Укр
ГлавнаяБлогиУмови конкурсу на посаду Директора «Фонд енергоефективність» викликають ряд питань
Опросы все опросы
ЧТО ПРЕПЯТСТВУЕТ ВАМ ВОВМРЕМЯ ПЛАТИТЬ ПО СЧЕТАМ ЗА УСЛУГИ ЖКХ?
Слишком высокие тарифы
Регулярное повышение квартирной платы
Низкое качество услуг или их полное отсутствие
Не соблюдение исполнителями сроков по вывозу мусора
Бездействие ЖЭКа
Ничего, я всегда вовремя плачу
Я не считаю нужным платить за коммунальные услуги

 







 

 

телефонный справочник ЖКХ

комунальний кодекс

Умови конкурсу на посаду Директора «Фонд енергоефективність» викликають ряд питань

1815
З в'язку з об’явою конкурсу на посаду Директора державної установи «Фонд енергоефективності», експертне середовище вимушено звернутися до Прем'єр-міністра з проханням розглянути бачення профільних фахівців в сфері енергоефективності
Учасники Громадської організації "Експертна платформа з енергоефективності" направили на адресу Прем'єр-міністра України Денис Шмигаль відкритого  листа в якому висловили своє бачення ситуації в зв'язку з умовами конкурсу на посаду директора Державної неприбуткової установи "Фонд енергоефективності".
 
             "Шановний Денисе Анатолійовичу!

 З в’язку з об’явою конкурсу на посаду Директора державної установи «Фонд енергоефективності», експертне середовище вимушено звернутися до Вас з проханням розглянути бачення профільних фахівців в сфері енергоефективності.

Умови конкурсу на посаду Директора державної неприбуткової установи «Фонд енергоефективність» викликають ряд питань, які призводять до висновку, що Наглядова Рада Фонду, яка затвердила ці конкурсні умови та оголосила конкурс діє або вкрай непрофесійно або її діяльність має ознаки корупції.

Звертаємо Вашу увагу, що опубліковані на офіційній сторінці Фонду https://eefund.org.ua/node/669 умови Конкурсу не мають жодного об'єктивного оціночного критерію в балах. Це дає підстави стверджувати, що умови конкурсу не можуть бути названі професійно-орієнтованими  і що об'єктивними можуть бути оцінки при відборі кандидатів. Це абсолютно суперечить практиці відкритості та прозорості при оголошенні конкурсів, коли потенційний кандидат може заздалегідь оцінити який може бути набраний сумарний бал із урахуванням всіх заявлених претендентом якостей.

Крім цього, в переліку базових вимог зазначено обов'язкова умова - «Знання ринку енергоефективності, тенденцій та перспектив розвитку у сфері енергоефективності». Дана вимога по своїй суті абсурдна, тому що не існує такого поняття як «ринок енергоефективності» ні в жодному законі України, ні в директивах Європейського Союзу. А вимога глибоких знань «тенденцій та перспектив розвитку у сфері енергоефективності» більше нагадує бажання дізнатися навички кандидатів у ворожінні на кавовій гущі, ніж перевірку наявності знань чинного законодавства в сфері енергоефективності в Україні та основних профільних директивах Європейського Союзу. Тобто саме тих знань, які є обов'язковими для претендента на посаду Директора Фонду.

Треба звернути увагу, що жоден з членів Наглядової Ради не володіє повноваженнями і потенціалом давати оцінку перспективам розвитку сфери енергоефективності в Україні, так як Фонд заснований для виконання конкретних прикладних задач, які чітко виписані в Законі «Про Фонд енергоефективності» від 08.06.2017 № 2095-VIII і Постанові КМУ "Про Утворення державної установи "Фонд енергоефективності" від 20 грудня 2017 р. № 1099. Таким чином, ми бачимо заздалегідь закладену в умовах конкурсу можливість суб'єктивного відбору претендентів за незрозумілими критеріями.

У той же час, критерії відбору мають незрозумілу обов'язкову вимогу що до диплому про освіту. Наглядова Рада Фонду чомусь вирішила, що єдина освіта, яку повинен мати майбутній директор державної, неприбуткової установи, це - «Вища, ступінь не нижчих магістра в галузі управління бізнесом». Тобто Наглядова Рада затвердила вимогу, яка ніяким чином не може бути єдино можливою для посади директора Фонду, але точно може бути включена з урахуванням бажання бачити конкретну особу на посаді директора. Так як тільки ця умова має абсолютно виписане формулювання, на відміну від інших важливих умов. Таку фіксацію на конкретній спеціалізації в освіті вже навряд чи можна вважати помилкою, на наш погляд,  вказівка саме такої дивної вимоги має ознаки корупції.

Конкурсні умови, які затверджені Наглядовою Радою Фонду, також мають інші невідповідності критеріям, що викладені у Постанові КМУ "Про затвердження вимог відносно професійної компетенції та ділової репутації посадових осіб державної установи "Фонд енергоефективності" від 28 лютого 2018 р. № 138.

Беручи до уваги викладені факти, пропонуємо Вам втрутитися в те що відбувається, скасувати через  представників КМ України у НР Фонду призначений конкурс і переглянути умови нового конкурсу на посаду директора Фонду, ввести об'єктивні методи оцінки претендентів і усунути вимоги які мають ознаки корупції. 
Беручи до уваги, неоднозначне рішення членів Наглядової Ради Фонду про затвердження умов відбіркового конкурсу, а також проблеми фінансового порядку, які під час планової ревізії фінансово-господарської діяльності державної установи «Фонд енергоефективності» за період з 01 грудня 2017 року по 31 березня 2021 року виявили  фахівці Держаудитслужби на суму 6 380,6 тис.грн., але чомусь не виявила Наглядова Рада Фонду, маючи власний внутрішній аудит, який утримується за рахунок платників податків і донорів, пропонуємо розглянути питання про довіру поточному складу Наглядової Ради Фонду.

Наприкінці повідомляємо, що експерти нашої організації готові надати пропозиції щодо поліпшення роботи Фонду в короткостроковій і довгостроковій перспективі."  

 

Ігор Черкашин
 
Комментарии (0)
Блоги